första inlägget

Välkommen!!

Dethär är skolprästens blogg. Och skolprästen är jag. Heter Stig Strömbergsson och är 55 år ung. Har uppdraget att vara skolans präst samt lärare i olika sammanhang och grupper.

Vad jag kommer att skriva om i bloggen vet jag inte men det kommer mest att anknyta till folkhögskolan och saker och ting som händer där. Det kommer nog också att bli lite kyrkligt eftersom jag är präst. En och annan fundering om Gud och tro och sådant. Men utifrån folkhögskolans horisont förståss.

Dethär var första inlägget. Kort blev det.
Så småningom skall arbetskompisen Leif - ansvarig för hemsidan - fixa länkövergångar och vad det heter.
Och sedan får vi se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0