ojojojojojoj!


Eventuellt infallna läsare kan se att inlägg inte ofta faller in på denna blogg.

Jag har inte skrivit på lång tid och det beror på att jag inte riktigt vet på hur skolprästens blogg skall fungera, vad som skall skrivas om, vilken policy den skall ha. Jag har en egen blogg där jag skriver ganska ofta. Där är det klart att det är privat och personlig. Bloggen Preacherteacher är dock - eller kommer kanske att bli - något annat. Kanske en personligt färgad men officiell blogg på folkhögskolan. Och det är lite marigare - typ.

Till hösten vid läsårsstart kommer beslut att vara fattat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nå hur blir det????

2009-08-30 @ 15:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0